kardeşim ben kadir has'ın electro gitaristiyim.. bizim basscı(oytun)'nın bass'ının markasını soruyosan cort'tu.. niye sordun onuda merak ettim :)
ee kızdı da adı oytunmu .. nese merak ettım sesı guzeldı =) corttu markası onu bılıomda modelını sormstm
29 Nisan 2007 Pazar | Yazan: SwornToSatan
arkadaşım hatlar karıştı :) bizim bassçıyı tanıdğım kadarıyla nüfus kağıdı maviydi.. bizim grubun tek kızı yasemen oda klavyede idi.. ayrıca basscımız şarkıda söylemedi bu da ayrı bir olay.. :) sen galiba hem bass çalıp şarkı söyleyen kızın olduğu bir okulla karıştırdın bizim okulu.. ama ben seni o esprileri yaparken görmüştüm gayette iyiydi espriler.. :) tek ödül alamayan okul ödülü süperdi.. :) bizde alamadık ama üzülmedik daha da hırslandık.. seneye izleyin siz bizi.. beste hazırlıklarına şimdiden başladım... :)