Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • SwornToSatan • 30 Nisan 2007 00:00 • #628341
    arkadaşım hatlar karıştı :) bizim bassçıyı tanıdğım kadarıyla nüfus kağıdı maviydi.. bizim grubun tek kızı yasemen oda klavyede idi.. ayrıca basscımız şarkıda söylemedi bu da ayrı bir olay.. :) sen galiba hem bass çalıp şarkı söyleyen kızın olduğu bir okulla karıştırdın bizim okulu.. ama ben seni o esprileri yaparken görmüştüm gayette iyiydi espriler.. :) tek ödül alamayan okul ödülü süperdi.. :) bizde alamadık ama üzülmedik daha da hırslandık.. seneye izleyin siz bizi.. beste hazırlıklarına şimdiden başladım... :)
    of hemde acaıp karıstı sanırım nese =) eet ya son senemızdı kotu oldu baya ... tamm gelcem seneye zaten bagımlılık yaptı 4 senedır gıdıyorum.. aslnda sınıfta kalıp tekrar senye katlma gıbı bı dusuncemız var konustuk hatta =) nese bıde en ıyı dımes odulu vardı... cok daha ıgrenc esprıler vardıda unuttum ya duyan varsa arkda bekleme anında bı hatrlatsın =) mesla gs lısesı odul aldıgında bende galatasaraylıyım banada verın demıstım =))
Bu konunun tüm mesajları