arkadaşım hatlar karıştı :) bizim bassçıyı tanıdğım kadarıyla nüfus kağıdı maviydi.. bizim grubun tek kızı yasemen oda klavyede idi.. ayrıca basscımız şarkıda söylemedi bu da ayrı bir olay.. :) sen galiba hem bass çalıp şarkı söyleyen kızın olduğu bir okulla karıştırdın bizim okulu.. ama ben seni o esprileri yaparken görmüştüm gayette iyiydi espriler.. :) tek ödül alamayan okul ödülü süperdi.. :) bizde alamadık ama üzülmedik daha da hırslandık.. seneye izleyin siz bizi.. beste hazırlıklarına şimdiden başladım... :)
of hemde acaıp karıstı sanırım nese =) eet ya son senemızdı kotu oldu baya ... tamm gelcem seneye zaten bagımlılık yaptı 4 senedır gıdıyorum.. aslnda sınıfta kalıp tekrar senye katlma gıbı bı dusuncemız var konustuk hatta =) nese bıde en ıyı dımes odulu vardı... cok daha ıgrenc esprıler vardıda unuttum ya duyan varsa arkda bekleme anında bı hatrlatsın =) mesla gs lısesı odul aldıgında bende galatasaraylıyım banada verın demıstım =))