Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Finalleri @ Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • _Lothlorien_ • 2 Mayıs 2007 00:00 • #628349
    evet ya beste 2.si tuna erlat-saint benoit lisesi olacak..
    buarada ödül alan alamayan herkesi tebrik ediyoruz saint benoit orkestrası olarak:) özellikle kulis arkadaşımız dame de sion u ve arnavutköydü galiba çok üzülmüşlerdi biz de onları öyle görünce çok üzüldük ama sonrasında bateristleri ödül aldı çok sevindik burdan tebrik ediyoruz onları:)daha sonra egeyi-gs lisesi solistini(cnm arkadaşım diye değil:)) ve gs lisesini çok tebrik ediyoruz..herşey çok güzeldi kulisimizin önündeki o korkulu bakışları hiç unutmayacağım..:):) ve ekmek kuyruğumuz da gerçekten muhteşemdi neyse bu kadar çok şey paylaştık umarım güzel anılar olarak hayatımızda kalır ve müziğe daha çok bağlanmamıza daha çok hırslanmamıza sebep olur..tümerciğim seni unuttum çok tebrik ediyorum başarılar diliyorum rigada:) youtubedan izledim performansınızı çok güzelmiş o şarkıya bayılırım.. keşke sahnede de izleme şansı bulabilseydim en çok yakındığım şey de bu! birçok okulu izleyemedim neyse hepinize başarılar hayatta müzik adına umarım daha güzel işler yapacağız..
    -saint benoit solisti-
Bu konunun tüm mesajları