İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Dirty Black @ Dorock Bar - Taksim - İstanbul
dkmg
• 6 Mayıs 2007 00:00 •
#628451
''SILENCER'' ÇIKTI!!!
Dirty Black'in uzun zamandır üstünde çalışılan 3. ve son EP'si''SILENCER''1 Mayıs itibariyle çıktı.Parçalarımıza sitelerimizden ulaşabilirsiniz...
SILENCER;
1 - Murder Incorporated 4:09
www.dirtyblackband.com/mp3/Murder.mp3
(5.70mb)
2 - Silencer 3:23
www.dirtyblackband.com/mp3/Silencer.mp3
(4.65mb)
3 - Fresh Smoke 3:52
www.dirtyblackband.com/mp3/FreshSmoke.mp3
(5.30mb)
4 - Sit On 3:24
www.dirtyblackband.com/mp3/Siton.mp3
(4.68mb)
5 - Hangar 3:48
www.dirtyblackband.com/mp3/Hangar.mp3
(5.23mb)
Bu konunun tüm mesajları