saçma sapan bi organizasyon...fiyat ile ilgili birşey yazılmamış ama kapıda karşılıyorlar sizi güzelce...ücretsiz diye gittim ama ücretliymiş...gerçi her türlü illegal yok açık ama yinede belirtmek gerekirdi ilanda 7.5 ytl olduğunu...kanımca okulda okuyan biriyle gidin o zaman sokuyorlar içeri...