Anadolu Üniversitesi'ni tebrik ediyorum öncelikle güzel iş yapmışlar.İstanbul'da bir ton festival yapılıyor,bazen bu insanlarda kim dediğim oluyor.Robben ford u getiren olmadı o kadar bekledim.Barlarda birçok parçasını çaldım kimsenin bilmemesine rağmen hayranıydım.Şimdi ben morukladım adam geldi ama eskişehire ve pazartesi.İstanbula dinazor müzisyenleri getirenleri kınıyorum..