Benim düşüncem değişmeye başladı . Aslında en rezalet senelerden biri ama bunu rehber mükemmelliğiyle kapatmaya çalışıyorlar . E yarışmacıların hepsi de rehberlerin mükemmel olduğunu söylüyor , evet öyleler ama onlarla iş bitmiyor . Ama adamların yaptıkları bir bakıma bizi rehberlerin etkisinde bırakmak . Bkz: ben bu mesajı yazarken Elerki'den çekindiğim gibi .
Seneye ben her şeyimi garantiye alırsam çıkarım artık kasdava . Popüler şarkı , garip bir sahne şovu ve en az 300 bilet satma .