ben bahçelievler lisesi davulcusu ömer..biz ilk kez katıldık ve beklemedimiz şekilde finaldeyiz..sadece 1 hafta falan hazırlanabildik..herneyse bu önemli değil..benim dikkatimi çeken otakçılar lisesi..herkes nasıl elenir falan demiş!benim yakın arkadaşım gökhan(solo) onada dedim gibi grup bitirdi onu..ama gökhan hayatımda gördüm kendi yaşıtlarına göre en iyi gitarist..benim fikrime izleyen herkes katılıodur zaten..ama unutmayın grup finale kalamasa bile bence juri onu farketmiştir..finalde gökhanı ödül alırkan görürsek kimse şaşırmasın..grubunun elenmiş olmasına rağmen..ödül almayı en çok hakeden adam bence buseneki!