Vay be Flamenko gitarı konuşturan adam yine geliyor. Bu adamı ilk gelişinde üzmüşlerdi. Parasını alamamıştı diye duymuştum. Bir daha da Türkiye'ye adımımı atmam diyordu.
Asılsız olduğuna sevindim duyduklarımın. Gerçekten de inanılmaz bir adam. Kesinlikle gidilir..