Linde, o kadar çok yanlışın var ki hangi birini düzelteceğini bilemiyor insan. Al di Meola "flamenko gitar" çalmaz, pek çok müzik türünü harmanlayan bir gitaristtir, flamenko gitarcısı Paco de Lucia ile de çok kayıt ve konser vermişliği vardır ve Akdeniz müziğine yakın pek çok eser vermiştir, bunu nedeni akustik gitarı da çok sevmesidir, ama flamenko gitarcısı değildir. Flamenko gitarı denilen tarz naylon telli gitar ile ve parmakla çalınır ve tamamen kendine has bir sanat formundan (flamenkodan) beslenerek gelişmiştir, di Meola için çok çok "flamenkodan etkilenmiş"tir denilebilir.
Ayrıca, "ilk gelişinde" sözü de çok tuhaf. Bu organizasyonun bir önceki girişiminde böyle bir sorun yaşadı demek istedin herhalde ? Böyle bir durum varsa bu gerçekten üzücü. Ancak işin aslı şu ki, Al di Meola Türkiye'yi yıllardır ziyaret eder, bu proje ile, Stanley Clarke-Jean Luc-Ponty ile, de Lucia-Mc Laughlin ile, kendi solo projeleriyle, Aziza Mustafa Zadeh ile..pek çok kez İstanbul'a gelmiştir. Bir ara nerdeyse her yıl en az bir kez geliyordu, kendi deyimiyle "İstanbul en favori duraklarından biri"dir di Meola'nın.