Arkadaşlar bu tür sanatçılar parayı peşin almadan sahneye çıkmamaktadırlar. Parasını alamaması gibi bir durum söz konusu olamaz. Zaten hepsi tek tip bir sözleşme ile geliyor çünkü dünya çapında menajerleri var ve bu iş tamamen ticari bir iş. Yani önce sözleşmeyi imzalıyorsun, bu sözleşmede yenecek yemeğe, yatacak yere, kulis ikramına, tranfer, şehir gezisi (kullanılacak araba modeli vs), çalınacak ekipmana ilişkin bilgiler gibi bilimum madde vardır. Para çoğu zaman peşin gönderilir. Nadiren de sahneye çıkmadan evvel kulisde takdim edilir. Para alamadı da, bir daha gelmeyecekmiş de falan bunlar işin prosedürü gereği imkansız. Kapı gibi sözleşme imzalıyorsun. Uçak biletini alıyorsun, karşılıyorsun, yatırıyorsun, yediriyorsun falan. Adamı en iyi şekilde ağırlamakla mükellefsin. Birini yapma, bir daha değil Al Di Meola konseri, 3. sınıf barda amatör rock gruplarına destek gecesi düzenletmezler adama.