ben de bilmiyorum o adamı. müziğin içinde olmakla bu adamı tanımanın ne alakası var. bence de o benle çalsın:)))))
1 Aralık 2008 Pazartesi | Yazan: hummayama
müziğin içinde olmak sadece kulaklığı takıp dinlemek değil maalesef
bir kaç saçma sahne deneyimi dersen kesinlikle değil
umarım profesyonel bir müzisyenle aynı sahnede olmayı hakedersin bu yazdığın saçmalıktan utanırsın :) kamil :) tanımıyomuş çok güldüm cidden
evde posteri falan bile vardır bence :)