Ya beyler kusura bakmayın ama gerçekten dalga mı geçiyorsunuz, ne kadar saygısızsınız yaa. Zaten şebo'da önüne geleni alıyor değil mi ekibine. Pentagram kim ki dimi? Tünele girip ilk girdiği dükkanda gitar çalan adamı şak diye alıyor grubuna lead diye değil mi?
Ben metal sevmem ama işinde başarılı her adama saygım vardır.Ne zaman herkez bu gitar denen merette bu kadar uzmanlaştı böyle virtüöz mertebesine ulaştı da başarıya ulaşmış adamlara b.k atılıyor?
İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...