İçimizde 10 kat iyi gitaristler varmış. Daha neler duyucaz bakalım...
4 Aralık 2008 Perşembe, lewobibo
sen çalamıyor olabilirsin, daha iyi çalan olamayacağını nereden çıkarıyorsun? her yetenekli adam piyasada olsaydı popçu tayfası yerine onları dinlerdik.