o korkunc kostum ve basarısız makyajla sahneye cıkıp biz sahneye cıkmadan once altıma edecek kadar gulmeme sebep olan ve ozenti gencligimizin gonlunde taht kuran arkadaslar finale kaldılarsa tebrik ediyorum.
pazar gunu ordaydım.
nişantaşı anadolu lisesinin performansı hakkında bi fikri olan varmı?(beste + black sabbath-electric funeral/paranoid)