"Bunlar bar grubu hiç birşey olmaz bunlardan" diyerek direk önyargılı yaklaşmanın yanlış olduğu kanısındayım. hem türkiye'de kaliteli müzik yapılmıyor denir, hem de biri birşey yaptı mı direk olmamış denir.
Ben demiyorum ki "abi hastasıyım bu grupların getir 24 saat dinliyeyim" diye ama azıcık emeğe saygı.