Dinlemeden bir grup hakkında fikir yürütmem. Myspace'lerinden dinledim, artık bunu söylemekten nefret ediyorum ama yine olmamış. Hala bir geleneğin, önceden defalarca kez yapılmış olanın arkasından gidip kolaya kaçmanın bir örneği var bu adamlarda da.
Anemi'nin albümü kadar kötü değil, o kadar da haklarını yemeyelim. Emek verilmiştir eyvallah ama Ajdar bile emek verip albüm çıkardı ona da saygı gösterelim o zaman. Bende bu mantığı anlamıyorum.