Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kolpa @ Albüm Gala Konseri - Jolly Joker / Balans - Taksim - İstanbul

  • littlel • 7 Nisan 2009 00:00 • #637521
    Bardaki performanslarını ve de özellikle ismini sevmediğim bir grup.. fakat çıkış parçası güzel olmuş..Bence Bu kadar eleştiri fazla..Salim - alo:))) tarzı şarkıları kanallarda göreceğimize böyle rock gruplarını görmek çok daha hoş olacağını düşünüyorum:)Başarılar diliyorum..
Bu konunun tüm mesajları