Geçen senekini hatırladım şimdi . Moonspell geldi ama zaten dandik olan ses sistemi, birde yağmurdan ıslanınca çalışmadı ve Moonspell sahneye çıkamadı. üstelik bilet paralarımızı geri alana kadar da canımız çıktı. neyse bu sene ayaklarını yorganlarına göre uzatmışlar. bu isimlerden fazlasını kaldırmaz bu festival. gitmeye gerek yok bence bırakın okulun öğrencileri kendi arasında eğlensin. gideceklere uyarı sigaranızı filan çantanızda görünür yere koymayın geçen sene sigara yasak diye kapıdaki bir kadın paketime el koydu. sinir oldum.