Kaçmaz böyle bir konser. Marcus yine sinsi gibi borozan da çalarsa leziz olur. Wooten'ın biladeri de gelirse funk'lanma olur fena halde.
Bu arada birisi biletimi aldım diyor, haberde bilet linki var ayrıca Bekçi de etkinlik linki vermiş ve hala "umarım aslı vardır" diye yorum yazılıyor. Okumayı sevmeyen bir toplumuz ne yazık ki.