Rihanna'nın başörtülü fotosu olmadığı için bunu koydular heralde. Rihanna orasını burasını açan şebekmiş :) bari haberi okusaydınız okumaktan araştırmaktan bile aciz miyiz bu kadar? Öyle olsa ödül kazanırmıydı acaba herhangi bir yerden.
Hepimiz müzik otoritesiyiz her zamanki gibi hem de dinlemeden :)
Fırsat olsa da gitsek eğlenceli olurdu.