Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Masumiyetin Ziyan Olmaz - Mor ve Ötesi

  • ExoduseM • 8 Mayıs 2010 00:00 • #639305
    ilk single kendini yormanın klibi dönüyor. klibe bakınca "n'olmus lan bu adamlara" dedim. böyle don paca hatunlar falan filan. gece yolcuları gibi olmuslar. elestirel bir yön de yok degil gibi ama... bilemedim ya sevmedim ama ilk dinleyiste.
    7 Mayıs 2010 Cuma | Yazan: ExoduseM


    yorma kendini olacakmıs. pardon. :)
Bu konunun tüm mesajları