ilk single kendini yormanın klibi dönüyor. klibe bakınca "n'olmus lan bu adamlara" dedim. böyle don paca hatunlar falan filan. gece yolcuları gibi olmuslar. elestirel bir yön de yok degil gibi ama... bilemedim ya sevmedim ama ilk dinleyiste.
7 Mayıs 2010 Cuma | Yazan: ExoduseM