Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock bir hayat tarzı mı yoksa gürültülü bişey mi?

  • All Depths • 17 Ekim 2002 23:17 • #431056
    [::K.İ.L.İ.T::]Şahsen Kurt Cobain'i seviyorum ama dediğin gibi abartıp intihar edecek falan değilim.O senin dediğin kişilik aramaları sadece 14-15 yaşta değil her yaşta olur.Sanki o yaştan sonra bir kişilik buluyorlar mı zannediyorsun?Bugün 50sine gelip hala insan olamamış insanlar var.Sen bu tarz veya yaşam biçimi olayını geniş bir platformda düşünmelisin bence.Milletvekillerine bir bak.Onlar da takım elbise giyiyorlar(konuyla alakasız ama) ama hepimizi sömürüyorlar.Amerika'da ülke dediğin zaman çoğunluk (bak hepsi demiyorum) ülkesine sahip çıkar.Bu yüzden bizi onlarla karşılaştırma.Adamlar zaten bazı şeyleri oturtmuşlar.Ben gittim ve gördüm.Sokakta çöp teneksi yok.Bizde de çoğu yerde yok ama çöp var.Onlar çöp tenekesine ihtiyaç bile duymuyorlar.Her yer tertemiz.Bir sanayi bölgesinin dibinden geçiyorsun yemyeşil çimenler.Sular berrak.Bu büyük olduklarından mı?Hayır..bilinçli olduklarından.Bizim ülkemizde herkes bencildir.Çoğu kişi de eğitimsiz.Ekonomimiz bozuk olduğu için her kademede hırsızlık,kısacası bokluk var.Orada öyle değil.Bir savaş çıktı desen,sokakta bir bok yapmayan başıboş zenci bile gaza geliyor.Biz de öyle bir zihniyet yokki.Tarz olayına gelince.Bizimkiler hep araplara özeniyorlar.Mısır'a da gittim ve araplar hiç de öyle müslüman gibi görünmüyorlardı.İşediği yere oturan,çalıp çırpan,bu halleriyle cuma namazına giden adamlar onlar.Sokakta yapışıyorlar insanlara.Para onlar için herşey.Nerde kaldı müslümanlık?..Bu yüzden bence kendi tarzımızı yaratmalıyız.Eğer bir tarz gerekiyorsa.Başkalarını taklit ederek bir yere varılmaz.Ne araplar gibi arabesk,ne norveçliler gibi metal,ne de amerikanlılar gibi punk,rock, hip hop olmalıyız.Ama ne yazık ki bunlar çok boş gelir okuyan kişiye.Çünkü Türkiye'den gurur duymama rağmen günümüz Türkiye Türk'lerinin çoğu bencil ve bilinçsiz.Konunun özü bu bence.Herşeyin.Ben Konya'da oturuyorum ve istanbulda okuyorum.Senin abinin konserde gördüğü şortlu adamları burada gördüklerinde adamlar dik dik bakıyor.Ülkü ocağı denen salak yerlerde milletin beyni yıkanıyor.Herkes gaza gelip yenilikçi insanları dövüyor falan yani.Sen oradaki konserlere siyah tshirtlü birilerinin geldiğine dua et.Burada sokakta giysen,satanisy olursun ve direk en azından dayak yersin(Bak en azından diyorum)..Hayat tarzı denen bir şey yoktur bana göre.Yaşamak vardır.İnsanlar kendilerini yok tarzmış,yok bol pantolon,siyah tshirt falan filanla kısıtlarlarsa tabi kimse konsere şortla gelmez.Bugün akmar pasajı eskisi gibi revaçta değil.Neden?Çünkü bazı kişiler bilinçlenmeye başladı.Türk insanı böyle işte.Hep kötü bir şey olduktan sonra bilinçleniyor ve ahkam kesiyor.Her şeyin bokunu çıkartıyoruz ve bir an önce bilinçli ve eğitimli bir toplum olma yolunda adım atmalıyız.Yoksa sonumuzu göremiyorum..Cep telefonu furyasına bir bakın ondan sonra haklı olduğumu görün.Yabancı ülkelerde bu kadar telefon satılmıyor ya.Adamlar bizi pazar olarak kullanıyorlar ve helal olsun ki başarıyorlar.Biz böyle salak oldukça daha böyle çok tartışma konuları yazılır bu mekanlara(yanlış anlama sözüm sana değil eğitim olanağı olup da eğitilmeyenlere ve eğitilmiş moronlara)..iyi günler..
Bu konunun tüm mesajları