dagılın lan cobaın ı ben oldurdum sızcede baymadımı bu nırvana muhabbetı uzerınde 1 den fazla topic acmaya bıle degmıycek bı gruptu nırvana ama muzık sırketlerı tutmıycanı ogrenınce dedıler bız bu adamı oldurelım oldurmesek kendı olcek zaten oldurduler ve adam suan efsane lutfen her duydugunuza okudugunuza ınanmayınız sevgılı garaj uyelerı cok merak ettınız bana sorunuz 7-24 burdayım