Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

SLiPkNOT manyak bi grupmu?yoksa sadece gürültümü yapıyor???grubun çok kişi olması iyimi?

  • metaligirl • 20 Haziran 2004 18:31 • #433352
    Super hoja...

    ya abi öldürdün beni gülmekten ya! Her yorum yapana teşekkür etmişsin, yazdıklarına gülmekten milletin yazdıklarını adamakıllı okuyamadım. en sonunda seninkileri atlayıp okudum. Grubun maskeler güzel. müziklerine aşinayım ama çok sevdiğimi söyleyemem. Bu arada bi yerde okumuştum, slipknot fanı bir genç onlar gibi maske takıp cinayet işlemiş. ama iş kafada biter. bence cinayetlik maskeler diil...
Bu konunun tüm mesajları