Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

duyduğunuz anda ah bir , iki , üç ........ biram olsaydı dediğiniz şarkı

  • N e Y • 25 Haziran 2004 14:56 • #433649
    duyduğunuz anda ah bir, iki, üç........biram olsaydı dediğiniz şarkı

    Ya ben bira'da nefret ediyorum ama :P

    Ama içmeden sarho$ oldugum $arki ... Feridun Düzagaç alev alev ya da mmm Evanescance Everybody's fool
Bu konunun tüm mesajları