:)))) yaff llixçim avrilcim!!! sen çık kaç buradan yaff!!! bence sen gerçek değilsin:))) garaj bekçisi bizimlen kafa buluyor.......
ben şey diycem....bence courtney love şen dul durumundan dolayı başarılı olamıyor... yanlış anlamayın ben kurt cobaini severim ama bence onu courtney öldürmedi... ay konu saptı...neyse bence başarılı olamamasının nedeni bu çunkü kurt ün çok kemik bir hayran kitlesi var...tamam courtney pek temiz papuç değil milyon tane bitmemiş mahkeme işi de var..zaten be de bayılmıyorum ona ama çok kötü deil bence.......son albümü vasat beğenmedim kaset kaqpağından kaybetmiş zaten.... keşke hole dağılmasaydı