lilix_avril bak canım kardeşim sen de her insan gibi görebiliyorsun değilmi? Lütfen bir güm MTV yi aç otur ve izle 24 saat!sonra yaz bir kenara kaç kere çıktıysa avril!ve punk ın babası avril deme!en azından punk ı iyi bilen birinin yanında deme!lütfen yazıktır diğer punk gryplarına hakaret etmiş kadar oldun!(bu arada başlıktaki muhahahaa yı ağzımla gülmedim belirteyim)