yaaaa formda bu soruya geç rastladım cwp biraz geç oldu ama hmmmm... gökkuşağının yedi rengi var en sonuncusunun da mor oldugunu biliyoruz:)işte mor ve ötesi derken gökkusağının bi sekizinci rengi daha oldugu kastediliyor..ordan nalayın işte canım aaa