Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • kardi • 21 Aralık 2005 17:47 • #490621
    yaaaa formda bu soruya geç rastladım cwp biraz geç oldu ama hmmmm... gökkuşağının yedi rengi var en sonuncusunun da mor oldugunu biliyoruz:)işte mor ve ötesi derken gökkusağının bi sekizinci rengi daha oldugu kastediliyor..ordan nalayın işte canım aaa
Bu konunun tüm mesajları