Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • madsnofb • 4 Ocak 2006 19:38 • #491090
    grubun dediğine göre mor ve ötesi'nin bir anlamı yok.sadece birden akıllarına gelen bir şeymiş.oturup uzun süre grubun ismi ne olsun diye düşünmemişler.iki isim varmış zaten düşündükleri biri arsız köfte'ymiş diğeri de mor ve ötesi.mor ve ötesi'nde karar kılmışlar sonunda...
Bu konunun tüm mesajları