Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi nin ismi nerden geliyo? bilen var mı?

  • umitsenn • 4 Ocak 2006 20:57 • #491091
    oha be abi sen uçmuşsun:) acayıp bi komplo teorisi gibi odu vallaha seninki:) bence moron ve ötesi olsa daha iyi olurdu...(anlayana)
Bu konunun tüm mesajları