[::K.İ.L.İ.T::]Ben bu tipleri sevmiyorum ama pop çularda rock müziğe demedik laf bırakmıyorlar hele metale ön yargılı davranıyorlar karşılıklı hoşgörü ve saygı metallica gibi dünyaca ünlü grupları bile değersiz sayıyorlar kurt Cobain'ê çok teşekkür ediyorum nur içinde yatsın!!!!