[::K.İ.L.İ.T::]herkesin bi zevki vardır isteyen pop dinler,isteyen metal...pop müzikten nefret ederim ama dinleyene saygım vardır,karışmam.ama o kişi gelip de benim dinlediğim müziğe laf atarsa kusura bakmasın bende altında kalmam.ama çok açık bi gerçek var;türk ya da yabancı olsun farketmez,kesinlikle eski pop şarkıları daha güzel,daha dinlenebilir.