[::K.İ.L.İ.T::]eminim satrianide 10 dersten sonra bu duruma gelmiştir:) benim dediğim pop müziğindeki turntable ritme dikkat edersen düz bir ritm dimi. yani bakma öyle konuştuğuma o an biraz sinirliydim yoksa turntable çalanlarla bir alıp veremediğim yok. örneğin en sevdiğim gruplardan biri olan rammstein'da da turntable var. anladın mı? benim sinirlendiğim o kırıcan mı belimi tarzındaki pop şarkılar.