ta eskidennnn.....
[::K.İ.L.İ.T::]vallaha yazık billaha yazık Allah akıl fikir versin , ya ne demek
"POP MÜZİKDE MÜZİĞİ BİLGİSAYAR YAPAR..VAH KARDEŞİM..sizi kim bu hale getirdi..sizi nasıl düzelteceğiz bilmiyorum....SENİN DEDİĞİN ROCK MÜZİKTE OLUR..İKİ TANE KIYTIRIK anlamlı sözün üzerine eline gitar alıp teneke sesi gibi uyduruk melodiler..sonrada beste diyosunuz buna..ROCK MÜZİKTE ŞARKI YAPMAKTAN KOLAY NE VAR..HER GİTAR ÇALAN BESTECİ ZATEN"
bu ne demek ya kim kimi besteci yapıyor abi? sen manyakmısın ya , kim bilgisayar kullanıyor rockçılarmı? kıçımla öyle bi gülüyorumki sana anlatamam , oğlum bak güzel çocuğum elin bir enstrüman tutsun iki müzik bilgin olsun gel tartışalım , ya adamlar gidiyorlar arkaya bilgisayarla dıptıs koyup erotik kliplerle parayı götürüyorlar sende kalkıp savunuyorsun , diyorsun ki türkiyede kim iyi rock yapıyor abi önce bir bak bakalım iyi pop yapan değil , türkiyede pop yapan varmı? bir tane say ya , bir tane , ama bana kalkıpta çok dinlenen rockçıları pop diye yutturma , aç bir müzik soy ağacına bak , pop nerelerde hangi soydan geliyor , konuştukça batıyorsun , madara oluyorsun , John Petruccide "gitar çalmak kolaydır" diyor ama adam bunu Berkleyi bitirdikten sonra söylüyor bunu , sen nereyi bitirdin arkdaş senin vasfın nedir ya? aklını başına topla , titre kendine gel bir şeyler yap , biz sana 40 kişi anlatamıyoruz sen kendine anlat...