[::K.İ.L.İ.T::]bence thriller ve saz arkadaşları pop dinlemeye devam etsinler... rock müziğin beyinsiz ve kulaksız dinleyicilere ihtiyacı yok, rock müziği kirletmeyelim.... zaten onlar anlayamazlar rock müziği...rockı anlamak her babayiğidin harcı değildir... rock müziği anlayan ve seven kitle küçük değil, seçkin bir kitledir... thrillerin eline elektroyu vercem bi gün, bakalım napıcak çok merak ediyorum... madem teneke sesi gibi falan, madem o kadar anlamsız ve kolay, kendisi çalsın da göriyim... g*t olup ağlamazsa adam diilim.... daha önce de söyledim bu konu hakkında bilgi sahibi değil... demogoji yapıyor...