DÜNYANIN EN ZOR ŞEYİ ROCK..
[::K.İ.L.İ.T::]o değilde hala çırpınman beni şaşırtıyor....Şimdi şu yazdıklarımı Allah aşkına iyice oku ve de bana cevap ver...
Şimdi sen diyorsunki bazı insanlar(bende giriyorum bu kategoriye) sadece rock dinler,başka şeyleri kötüler.İşte bunlar özentidir.Bu nasıl mantık.Ben jazz da dinlerim,Metal de dinlerim..ama poptan nefret ederim.BU saçma müziği sevmedim diye senin düşüncende ben özenti oluyorum.Pes!!!
Sen ha bire sezen aksu,onno tunç falandır felandır diyosun.Bu piyasadaki çoğu insanı başımıza bu ikisi sarmadı mı?Salak salak çoğu şarkıcıyı Sezen meşhur etmedi mi?Kendi söyleyince ilah oluyo senin gözünde...Başkaları söyleyince hemen savunma "her tarzı yozlaştıran isimler vardır"
Bak dostum benim amacım pop ve rock arasındaki dağlarla ifade edilemeyecek büyük farkı sana göstermek.Senin tarzının insanları bir albümü 4 ayda bitirirken,en basitinden bir alternatif grup bile 1-2 sene uğraşıyor...Madem bu kadar popüler bir kitlesi var niye hep reklam peşinde bu senin şarkıcıların.Niye sadece müziği ile ön plana çıkamıyor..Çünkü yaptığı müziğe güvenmiyor.Pop insanı eğlendirir diyorsun.Barlarda sahne alan pop şarkıcılarına bak hepsi de teşhircilik yapıyor...Konserleri de görüyoruz..Noldu Yalın a.Rumeliyi gördün di mi 100 kişi vardı içerde.Pentegram ın Harbiye konseri ne bak...Senin rock anlayışın 0 ki bana "teOman ve Şebnem "diyosun.teOman rock ın R sini yapıyorsa bende adam değilim.Türk rock antolojisine bak orada 100 tane ünlü Türk grubu var.Erkin Koray'a 80 yaşında diye dalga geçiyorsun.O olmasa elektro gitar gelir miydi bu ülkeye araştır....Yavuz Çetin gibi bir virtüözü sezen yetiştirebilir mi?Ya da Onno? Çok merak edeiyorum...Al sana Türkiye den örnekler.Mor ve Ötesi dinle,Pentegram dinle...Tamam bizim dinlediğimiz yabancı gruplar kadar beni doyurmuyor.Ama en azından Senin popçuların gibi özenti değil.şte özentilik bu dur.Niye hepsi kliplerini yutdışında çekiyor,televolelerde miami sahillerini geziyor...Bu insanları gerçek müzisyen diye lanse ediyorsun.Ayıptır,biraz emeğe saygın olsun.
Dünya da bile kabıl edilmiştir..Jimy Hendrix,Ozzy dede,Rolling Stones,Black Sabbath,Deep Purple,Pink Floyd,Led Zeppelin,Metallica,Iron Maiden ve yüzlercesi her alanda rekorlar kırmıştır.Senin övüneceğin sadece Michaerl Jackson var.Onun da hali metydanda.Esamesi okunmuyor.Ama Pink Floyd dedinmi millet önünü ilikler...Sen çok yanlış yollardasın.Müzik sadece rock değildir doğru...Ama bizi kendimize yakınlaştıran,asileştiren bu lanet dünyanın eğlencelik değil kahırlık olduğunu hatırlatan müzik budur...Senin adamlarının bana verdiği duygu bak bu "0"...Hadi cevap ver.