bu tartışmalar bahane. MİCHAEL JACKSON BİR EFSANE.............
[::K.İ.L.İ.T::]biz salaksak sen daniskasının kardeşim bak hala 150 milyon satmış filan diyosun sayısal
üstünlüğün bir bok ifade etmediğini biz sana anlatamadık ya da sen anlayamazsın.Ayrıca sadece türklerden bahsetmen gerek , madem rock müziğinin türkiyede gelişmediğini söyleyecek kadar emperyalist ve burjuvai bi beynin var..Ayrıca sen Sezen Aksu ile Bulutsuzluk Özlemi ni kıyas edecek kadar da acaip bi insansın rock denen kültürün ne olduğundan bi habersin...Sen sanıyo musun ki dünyanın diğer ülkelerinde rock türkiyedekinden çok farklı..gidin görün arkadaşlar...EVET farklı ama en azından bu adamın söylemeye çalıştığı şey gibi diğil..Tek fark bu adam gibi insanların göstermediği saygının orda bulunması.Şunu da söleyeyim türkiye de rock müziği underground oldukça ( ve hep böyle olcak gibi görünüyo )böyle adamlar hep olacaklar..Rock her zaman tepki çeker , karşıtlığı keskin ve acı bir ifadeyle ifade eder..Bu zevk meselesidir..bunu da bu adam gibi inasnlar anlayamaz sıkıştıkça maykıl ceksın der..bi tek maykıl var zaten oysa ki bizim söyleyebileceğimiz 500 tane grup var..hadi bakim bu konu burda bitmiştir thriller kardeş aç biraz kitap oku sen...