Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İzmirli ROCKçıların içler acısı durumu!!!'Niyeee???'diye zorarsan dıkla abicim...

  • Muad Dib • 4 Ekim 2004 20:07 • #440953
    şimdik ben cevap olararaktan şunu diyim bar grubu didiin cover yapan gruptur.cover yapan bir grubun da tarzla pek bi alakası olmaz en popüler parçaları çalar ki içerisi daha bi dolsunda para kazanıp gerçek anılamlarda kendi tarzımızı yansıtan kendi albümümüzü çıkaralım diyerekten.onun içindür kü daha çok beklersiniz siz...
    hoş ben çok eğleniyorum hatta isim bile verecem anemi ilen.müzik dinlemek istesem evde zaten kralı vardır ki ben eğlenmeye diye gittiğim barda eğlenirim kardeşim.
Bu konunun tüm mesajları