Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İzmirli ROCKçıların içler acısı durumu!!!'Niyeee???'diye zorarsan dıkla abicim...

  • hakancez • 5 Ekim 2004 00:40 • #440969
    alsancakta bir mekan var. Ugrak diye. Canlı müzik yok ama Manowar, Slayer, Sepultura, Judas Priest'e kadar bir çok baba grubu dinleyip duman altında çoşabilirsiniz. Bir de eski Bijan'ı(10-12 sene öncesi) hatırlayan varsa onun yerine açılan bir yer var. Kalabalık olunca sağlam şeyler çaldırabilir çoşabilirsiniz.
Bu konunun tüm mesajları