alsancakta bir mekan var. Ugrak diye. Canlı müzik yok ama Manowar, Slayer, Sepultura, Judas Priest'e kadar bir çok baba grubu dinleyip duman altında çoşabilirsiniz. Bir de eski Bijan'ı(10-12 sene öncesi) hatırlayan varsa onun yerine açılan bir yer var. Kalabalık olunca sağlam şeyler çaldırabilir çoşabilirsiniz.