Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

2004 Yılının en kışkırtıcı yerli rock albümü hangisiydi sizce....?

  • cc_baran • 25 Kasım 2004 20:30 • #444216
    _dreamer_
    25 Kasım 2004 Perşembe / 08:53
    tabi tabi över sever ne demek. bence başlık şöyle olmalıydı "ben bu mvö'ne bayılıyorum, albümleri 2004ün en iyi albümü, var mı aksini ya da aynısını düşünen?". yani biraz daha samimi olunsa iyi olurdu demek istiyorum. ama insanlar da haklı sonuçta bazıları "mvö" lafı duyunca bıçakları bilemeye başlıyor.

    sigaram da yok...

    ne diyorsun kardeşim?? ben sana mvö edebiyatı yapmıyorum,adam yazar istediği gibi,beğenemediysen sus ve yorum yapma,sorun yoksa da yaz hangi albümü kışkırtıcı bulduğunu. adam bir şey soruyor,ne samimiyeti arıyorsun??
Bu konunun tüm mesajları