_dreamer_
Son düzeltme: 26 Kasım 2004 Cuma / 08:1326 Kasım 2004 Cuma / 08:13
o zaman şöyle diyelim, ben de bir yorum yaptım elemanın sorusuna. yorumumu beğenmediysen sus ve yorum yapma, sorun yoksa da yaz cevabını...
senin yorumun soruya değil,adamın soruda ki tarzına. orada bir şey sormuş değil mi?? söyle işte tercihini,niye mvö polemiği yaratıyorsun?? olmadı geyik yaparsın benim gibi