Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

k1zlarm1 daha iyi punk yap1yo erkeklermi yaz1n gari

  • KaShMiR84 • 15 Aralık 2004 23:34 • #445299
    ya muzıkte kız-erkek ayrımı olmaz bence.ama sonucta erkek grupların
    istatiksel başarısı bi gercek... ama bi de pin-up ı dinle o zaman soruna cwp
    bulabilrsin...
Bu konunun tüm mesajları