Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

k1zlarm1 daha iyi punk yap1yo erkeklermi yaz1n gari

  • minasius • 15 Aralık 2004 23:59 • #445300
    Pin-up olmuş bi grup bence.. Yani zaten basçısı viyolonsel kökenli ve okullu, davulcusuyla gitariste diyecek yok birbirlerinden iyiler, solist hafiften Guano Apes havası veriyo şarkılara ben sahne performanslarını izledim zaten bunlar performans grubu izlemen lazım. Şu sıralar Gitar 'da (Cumaları) çıkıyolarmış ama ben VooDoo da izledim.
Bu konunun tüm mesajları