Pin-up olmuş bi grup bence.. Yani zaten basçısı viyolonsel kökenli ve okullu, davulcusuyla gitariste diyecek yok birbirlerinden iyiler, solist hafiften Guano Apes havası veriyo şarkılara ben sahne performanslarını izledim zaten bunlar performans grubu izlemen lazım. Şu sıralar Gitar 'da (Cumaları) çıkıyolarmış ama ben VooDoo da izledim.