Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

k1zlarm1 daha iyi punk yap1yo erkeklermi yaz1n gari

  • Ktulu • 16 Aralık 2004 15:07 • #445334
    Evet pin-up gibi saçma sapan bi grubun övüldüğünü görünce karnıma ağrılar giriyo gülerken :)))

    Petek Dinçöz'ü çıkarın daha iyi ya. Allah'ım ya ... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Arkadaşım da olsa övmem yaa o ne rezillik öyle... Sırf geyik ...
Bu konunun tüm mesajları