Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

k1zlarm1 daha iyi punk yap1yo erkeklermi yaz1n gari

  • flütist • 18 Aralık 2004 21:49 • #445512
    ya varya anlayamıyorum takılıp kalmışsınız kızlar mı erkekler mi saçmalığına müziği cinsiyete göre yorumluyosunuz...ben bunu cahillik olarak görüyorum...başka işiniz yokmu sizin ya burda böyle kızlar mı erkekler mi topicleri açarak tartışma ortamı yaratmaya çalışıyosunuz??

    (topic i açan arkadaşa söylüyorum)
Bu konunun tüm mesajları