ya varya anlayamıyorum takılıp kalmışsınız kızlar mı erkekler mi saçmalığına müziği cinsiyete göre yorumluyosunuz...ben bunu cahillik olarak görüyorum...başka işiniz yokmu sizin ya burda böyle kızlar mı erkekler mi topicleri açarak tartışma ortamı yaratmaya çalışıyosunuz??