fatal tragedy , pull me under, erotomania,learning to live,metropolis pt.1, ytse-jam,spirit carries on...
bu adamın soloları(bazıları) hoşuma gider. yani ne biliyim billie sheehan in de dediği gibi adamın çaldığı şeye ruhunu vermesi gerekiyor.bu satriani de var vai de var johnson da vs de var. ama ben petrucci de bunu göremiyorum . yani 40 saat kafasını ayaklarına bakar şekilde çalmak ne kadar bir bütünleşmedir anlamış değilim. petrucci teknik bilgi olarak dave murray den , adrian smith ten alex skolnick den falan daha üstün olabilir.
ama bu adamların çaldıkları şeylere ruhlarını vermesi , bütünleşmeleri çaldıkları şeyle , o yüzden benim zevkime petrucci den daha fazla hitap ediyor. ama petrucci kötüdür diyemem