yaaaa sen bi kere nickinden kaybediyorsun!!lan körk kimdir ki sen petrucciye laf ediyosun!!petrucciye DUYGUSUZ diyenlerin ben duygu kavramını masa yatırmak istiyorum!!!petrucciyi kimse ile karşılaştırmam müzikte karşılaştırarak bi bok yiyemezsin kendi yarışırsan bi noktaya gelirsin!!müzik bilgisi yüksek olan bir insan oraya 50 tane isim yazıp karşılaştırma yapmaz!petrucci İYİ VE DUYGUSAL BİR GİTARİSTTİR çalamıyacağı pek bir şey yoktur hız ve teknik konusuda dahil!!o adamın bende herşeyi var diğer adamlarında var sizin bilmediğiniz ilgilenmediklerinizde var!!iyiler iyidir kardeşim senin benim yorumuma gerek duymazlar!!!Sen beğenmeyebilrisin ama SAYGI GÖSTERMEK Z O R U N D A S I N !!!! hele ki böyle salak falan filan adamın iflahını keserler!!!
birini eleştirirken kendi müzikal ÇAPINIZI ve eleştirdiğiniz adamın MÜZiKAL çapını LÜTFENNNNNNN göz önünde bulundurun!! bunu ancak bu kaadar kibar söyleyebildim...