Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 20:51 • #483170
    arkadaşım kendi dediğin şeyi eleştirdiğin şeyi kendin yaptın? niye karşılaştırdın kirk le petrucci yi? yazacaksın ama fikirlere açık olucaksın. odun olmayacaksın . bu arada sende kirke saygı duymak zorundasın
    birini eleştirirken kendi müzikal ÇAPINIZI ve eleştirdiğiniz adamın MÜZiKAL çapını LÜTFENNNNNNN göz önünde bulundurun!! bunu ancak bu kaadar kibar söyleyebildim...
    .


    o zaman kardeşim senin müzikal çapın ne kirkü veya petrucciyi iyi olarak eleştiriyosun? ayrıca birini eleştirebilmek için onunla aynı seviyede olmalımısın? müzik eleştirmenleri çok mu harika albüm yapıyor ? hayır . bu kadar. son olarak da eleştirirken ukalalık yapma ve fikirlere açok ol
Bu konunun tüm mesajları