Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

John Petrucci'nin yazdıgı en iyi solo Hangisi?

  • sky_forever • 28 Ağustos 2005 23:55 • #483200
    kirk denen user petrucciye öyle derse bende ona öyle derim!!Benim müzikal çapım gayet iyi ama ben buna rağmen hiçbir forumda veya günlük hayatta böyle birşey veya bir eleştri yapmam!!Artık öyle tav oluyorum ki böyle internette ona buna bok atan bi bok icra edemeyen YAşINI başını bilmeden enstrümanını bile tanımadan herşeye laf atan kesime yakında birebir irtibata geçip kafasını koparıcam onların öyle bela olucam o tiplere!!!

    ukalalık değil bu benim yaptığım ve fikirlere zaten açığım ben!!sen ukalalık görmemişsin bilader!!biraz bak çevrene istersen!!!
Bu konunun tüm mesajları